onsdag 2. desember 2009

Tilbake igjen!

Bloggtørken er over for denne gang! Det har det siste året vært nok å henge fingrene i.
Jeg har nemlig blitt MAMMA, samtidig har jeg vært mye plaget med gallesteinsanfall. Men nå er jeg operert og på vei til å bli "meg selv" igjen, så nå kan jeg virkelig kose meg med skatten min og koslige syssler, som blogging. DEILIG!

Det blir nok både babylykke, hobbygleder, interiørinspirasjon og bryllupsdrømmer og -planer (!) som vil være aktuelle temaer her inne framover. Ja for her står det nemlig formelig i kø med begivenheter. Den søte adventstida har allerede starta, den kom så brått på meg i år! Og med forestående bryllup om mindre enn tre måneder er det nok å stå i med her i heimen. Skulle ønske jeg hadde mye mer tid til å NYTE det!

Akkurat nå sitter jeg midt i et kaos av ei stue, hvor alle møblene er samla inn imot midten. Hi hi hi! Det går ann det, når en ser hvor FINT det snart blir her. For litt siden var veggene veldig veldig annerledes. Brystningspanel i furu under kjempegrønn tapet var det før. Nå blir det hvitt, hvitt, deilig hvitt :-) Og SOM jeg gleder meg til å pynte til jul her i år!
Det eneste som minner litt om jul her nå, er MANNENs gavekalender:



En kjempekoselig tradisjon vi har synes jeg. Vi lager kjærestekalender til hverandre annet hvert år, og i år ble det hans tur til å få.

Må si jeg har kost meg veldig med å se på mange av de flotte bloggene jeg følger. Jeg blir stum av beundring mange ganger. Idag ble jeg inspirert av Christine Bussoli, som oppfordrer til å støtte UNICEF og Pampers stivkrampevaksineaksjon, og følger hennes eksempel:

Hvert år dør 128 000 nyfødte barn av stivkrampe. Det er mer enn dobbelt så mange barn som blir født i Norge hvert år.
Stivkrampe kan unngås ved en enkel vaksine. Pampers og UNICEF har derfor gått sammen om "ett klikk - en vaksine" - en kampanje for å redde barneliv. For hvert klikk på Pampers sine hjemmesider, doneres en vaksine til UNICEF.

Om du klikker på linken under, gir DU en vaksine helt gratis :-)



FIN ONSDAG!

Ingen kommentarer: