mandag 7. desember 2009

Bryllupsforberedelser

Det var med stor iver og glede jeg idag endelig åpna pakken fra Norway Designs med papir til invitasjoner og andre trykksaker til bryllupet vårt. "Jubel Jubel!"
Jeg har laget invitasjoner til en del bryllup og andre anledninger for andre tidligere, og det er noe av det jeg liker aller best å holde på med :-)



Men det ble mye styr gitt...
Utforminga og teksten på invitasjonene har lenge vært klare, men når det man tenker skal settes ut i livet, blir det ikke alltid som en har tenkt likevell...
Og når printeren ikke ville det samme som meg, og min gamle skriver befant seg i en pappeske, helt nederst i et fjell av andre pappesker i et mørkt rom i kjelleren, var det ikke god stemning her ei stund.

Vel, printeren ble gravd ut og instalert midt i stua, og jeg var klar til å vise gamle kunster, men sannelig om min gamle venn var mer samarbeidsvillig enn den "nye".

Det ble MYE kluss, og jeg har brukt nesten hele dagen på å krangle med skriveren, kjempenervøs for om det ble nok papir til å komme i mål med alle invitasjonene. Nå ser det ut som at det gikk greit, men det blir trykk bare på den ene sida, selv om jeg hadde tenkt det annerledes. Tar ikke sjansen på å ødelegge det som allerede er i boks, med en ny runde i printeren nå.

Så da blir det å finne nye løsninger i morgen, og DET gleder jeg meg til. En ny dag med nye muligheter!

Ingen kommentarer: