onsdag 18. februar 2009

Stelton - Maasai aubergine


Idag har jeg virkelig gjort noe morsomt!

Til jul fikk vi ei kjempefin Stelton termokanne. (Tusen takk! Den er så fiiiin!!)

Siden èn drikker kaffe, og èn drikker te her i huset, hadde det vært helt SUPERT med TO. En til kaffe og en til te-vann nemlig, men så råflott går det vel ikke ann å være har jeg tenkt. Stelton-kannene er for flotte til at vi kan gjøre DET vell.... MEN - idag ordna det seg likevel! Jubel-jubel!
Jeg har spart opp nok trumf-poeng fra da jeg bodde i Oslo og handla mat på Spar, til at jeg kunne benytte meg av et kjempefint tilbud derfra!! Nok til en ny kanne gitt :-)
Så nå er en stk Stelton termokanne i fargen "Maasai aubergine" på vei til oss, uten at vi trenger å betale en krone for den - den er allerede betalt! Tihi!

Se så fiiin!
Nå er det neste som står på ønskelista; brødpose fra Stelton i samme farge. Lekkert!

Ingen kommentarer: