torsdag 19. februar 2009

Mimre - mimre....

Er det ikke rart hvordan ulike lukter og smaker kan bringe tilbake fjerne minner....?

Må innrømme at idag er en sånn dag hvor jeg virkelig lengter til det blir VÅR.


Det har vært en grå og regntung februardag her i vest, og nå på kvelden har jeg for å gjøre det eksta koselig her inne, tent et eksklusivt duftlys, som jeg kjøpte i Paris for et år siden rundt disse tider.

Det dufter deilig av fikenblomster i hele rommet her nå, og jeg drømmer meg ut på tur med jentene til vårlige Paris med fikentrær i blomst igjen... SOM vi kosa oss!

(Klikker du på bildet over, kommer du til butikken som selger disse fantastiske lysene)

(Mobilbilde av fikentre i blomst i en bakgård vi gikk forbi. Ble ikke noe premiebilde akkurat, men jeg bare måtte forevige synet på et vis likevel)