mandag 16. juli 2007

Den spede begynnelse

Ok, så er jeg igang.
Sommervarmen lar vente på seg her jeg ferierer i år, så soling og bading og andre deilige sommeraktiviteter er for anledningen byttet ut med bloggoppstart faktisk. Ikke verst!
Etter å ha lurt litt på det en stund, og stadige utsettelser og unnskyldninger for å la det være, har jeg nå en gylden mulighet til å sette igang. Jeg er imponert over alle de fine bloggene der ute, hvordan dette blir, får tiden vise, jeg gleder meg i alle fall for å være igang!

Dog med laber temperatur, og i overkant mye nedbør, er det idyllisk "på landet". Bare se her:


(Foto: Merethe B)
Oppå Lauvåsen veks det jordbær
fine jordbær,
raue jordbær,
hele væla er bære jordbær,
finn et strå og træ dom på.
Ett er for gammalt, det ska få stå.
Ett er for grønt, det går vi ifrå,
men æille andre ska vi ta med hematt
og leve lykkelig med sukker på.

3 kommentarer:

Atle Eivind Vedvik sa...

Hei Merethe, fine bloggen med dei vakkre bilda :-);-)

Merethe sa...

Heia! Tusen takk - koselig med kommentar ifra deg her :-)

Kristin Renate sa...

Utrolig fine bilder Merethe!!!!